Wij geloven dat de strategische executiekracht in een klein of middelgroot MKB- of KMO-bedrijf vanaf 11 tot 250 medewerkers gegarandeerd verhoogd wordt door het werken met een TOP integrator die 100% laserfocus heeft én kan houden op de langetermijnvisie van het bedrijf. 1 van de rollen van een COO is die van integrator.
Wij geloven dat niet elke integrator past bij elke visionair en dat daar de extra kracht ligt.
Wij geloven in excellence & mastery, bij zowel de CEO als de TOP integrator.
Onze missie
Bij Share Business Management hebben wij de missie om het voor CEO's en hun C-level rechterhand mogelijk te maken meer uit het bedrijf én uit het leven te halen.
Een bedrijf runnen bestaat uit het strategisch leiden van het bedrijf en het strategisch managen van het bedrijf.
Onze focus ligt op het verhogen en vooral hoog houden van de strategische executiekracht door de integrator, zodat de CEO weer ruimte krijgt om AAN het bedrijf te werken en het bedrijf te leiden én af komt van zijn of haar groeifrustraties.
Share Business Management verzorgt:
De opleiding Post HBO Register Integrator
Permanente educatie programma voor Register Integrators
Hulp bij het vinden van een integrator
Begeleiding van visionaire CEO's naar Nooit meer managen
Coaching
Onze kernwaarden
Wij doen wat wij zeggen.
Soms meer, nooit minder.
Wij zijn betrokken.
Wij nemen de tijd om onze klanten door en door te kennen, te helpen bij waar ze tegenaan lopen, te empoweren en er écht voor ze te zijn.
Wij zijn integer.
Wij zijn verantwoordelijk voor ons eigen handelen, zijn aanspreekbaar op ons gedrag en spreken anderen hierop aan.
Wij doen wat wij zeggen en zeggen wat wij doen.
Wij zijn deskundig.
Persoonlijke ontwikkeling staat bij ons hoog in het vaandel en wij blijven kennis over onze expertise constant bijspijkeren.
Wij staan voor Excellence.
Excellence in de manier waarop wij ons werk uitvoeren: Van de manier waarop we op komen dagen als leider of teamlid binnen dit bedrijf, hoe we met elkaar omgaan in het team, de manier waarop wij onze diensten verzorgen, hoe potentiële klanten te woord worden gestaan tot de manier waarop onze klanten worden geholpen.